loading...
اکسیر کنکور!!مشاوره کنکور96
Milad بازدید : 1465 یکشنبه 20 دی 1394 نظرات (40)
سلام سلام
خوبین دوستای اکسیری پر تلاش؟؟
الان که دارم این پست رو براتون میفرستم تازه از امتحانای یکمی سنگین تر آخر ترم 7 پزشکی گذشتیم و به امتخانای نسبتا آسونش رسیدیم.خواستم بگم فکر نکنین همش سختیه و جاهای آسون نداره.
این امتحانای آسون هم که تموم شه دوران استیجری شروع میشه.در واقع دورانی که بیمارستان رفتن شروع میشه و اکثر وقت کلاستون رو تو بیمارستان میگذرونین.
اگه به این رشته یا هر رشته ای که میخواین در آینده بخونین علاقه داشته باشین همیشه بهتون خوش میگذره و از زندگی لذت میبرین.
خوب بریم سر اصل مطلب
مطالعه هر درس و به طور اختصاصی حتی مطالعه هر فصل هر درسی یه سری روش های مطالعه مخصوص به خودش رو داره که بعضیاشو تو پست های"..... را قورت بده" براتون نوشتیم
ولی کلا مطالعه از یه سری مراحل اصلی تشکیل شده که فرقی نداره چه درسی یا چه مبحثی باشه و باید در همه ی مباحث و دروس به کار گرفته بشه.خیلی ها خوب میخونن ولی میگن خیلی زود یادشون میره و خیلی ها هم با وجود اینکه یادشون میمونه نمیتونن تو آزمون اونطوری که باید حواب بدن.هر کدوم ازین مشکلات ینی یه جای کار میلنگه.
بریم ادامه مطلب تا براتون بگم....
Amin بازدید : 848 چهارشنبه 05 فروردین 1394 نظرات (7)

 

توی پست قبلی در مورد هنر آزمون دادن بحث کردیم.اگه پست قبلی رو نخوندین حتما برین اول اونو بخونین و بعد به سراغ این پست بیاین)

این موضوع به در مورد چگونگی بهتر استفاده بردن از یه آزمون آزمایشی میپردازه و قصدمون اینکه که به دوستان کنکوری کمک کنیم تا به اصطلاح قلق آزمون دادن دستشون بیاد.

همونطور که گفتیم این بحث سه مرحله داره:قبل از آزمون،حین آزمون و بعد از آزمون که توی پست قبل در مورد کارهای قبل آزمون توضیح دادیم.

بحث امروز مهم تره و مربوط میشه به کارهای خود آزمون که توی ادامه مطلب بهشون میپردازیم...

Amin بازدید : 801 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (14)

 

درود و سلام به کولاک کنندگان کنکور 94

اولین پست سال جدید رو داریم و خوشحالم که توی سال94 هم میتونیم همراهتون باشیم و در مورد کنکور صحبت کنیم.

قبلا هم تاکید کردیم سه ماه پایانی خیلی اهمیت دارن و سعی میکنیم توی این سه ماه پستهای متعدد و مفیدی رو داشته باشیم تا ان شاءالله بتونین امسال بهترین نتیجه هارو توی کنکور94 بگیرین.

خب همونطور که از اسم این پست مشخصه میخوایم به آزمون و نحوه بهتر نتیجه گرفتن در اون بپردازیم.البته قبلا توی وبلاگ قبلی اکسیر در این مورد پست های زیادی داشتیم اما بعد از اینکه وبلاگ جدید رو زدیم وقت نشده بود به این موضوع بپردازیم.از اونجایی که آزمون دادن بخصوص توی این سه ماه خیلی اهمیت زیادی داره لازم دیدم این پست رو دوباره داشته باشیم.

پس بریم ادامه مطلب و در این مورد صحبت کنیم...

درباره ما
Profile Pic
سلام دوست من! به سایت خودت خوش اومدی! این سایت همون اکسیر کنکور قدیمی هست امیدوارم اینجا هم مثل گذشته و حتی بیشتر رضایت شما رو کسب کنیم و مطالبمون به دردتون بخوره برای کنکور96 هم هستیم! با انرژی تر از قبل و با برنامه ها و فعالیت های متفاوت! ان شاءالله که بتونیم مطالب خوبی رو براتون داشته باشیم و استفاده کنین از پست هامون. لطفا نظراتتتون رو به صورت خصوصی ارسال نکنین چون واقعا امکان جواب دادنشون نیست.بهتره سوالاتتون رو هم به صورت مختصر و مفید ارسال کنین تا هرچه زودتر بتونیم جواب بدیم شاد و موفق باشین و حسااابی تلاش کنین...
اطلاعات کاربری
نویسندگان
کدهای اختصاصی