loading...
اکسیر کنکور!!مشاوره کنکور96
Amin بازدید : 556 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (85)
سلااااااااام به همگی
خوبین؟خوشین؟درسها خوبه؟
ما نیستیم خوش میگذره؟
خییلیی وقت بود نیومده بودیم و دلم براتون خییلیی تنگ شده بود.گفتم در اولین فرصت بیام بهتون سر بزنم.
اول از همه باید تشکر کنم از شماهایی که با اینکه این همه مدت غیرفعال بودیم باز بهمون سر میزنین و الان خبردار شدین که برگشتیم
ببخشید که این مدت اکسیر کنکور غیر فعال بود.تلافی این مدتی که نبودیم باید دربیاد و توی این مدت که تا کنکور مونده و حساس ترین دوران هم هست سعی میکنیم بیشتر سر بزنیم.
برای شروع هم ان شاءالله یه جلسه پرسش و پاسخ خواهیم داشت که هرچی سوال این مدت جواب ندادیم یهویی جواب بدیم.
پس وعده ما:

23اردیبهشت ماه پنجشنبه
 
از ساعت 20

 تا هروقتی که خواستین!


پس حتما به دوستانتون هم بگین این مدت و ان شاءالله در خدمتتون خواهیم بود.
توی این پست هم نظرات پاسخ داده خواهد شد ان شاءالله.
منتظرتون هستبم
شاااااد و موفق باشین
-----------------------------------------------------------------------------------------------
'23:24
خسته نباشین دوستای گل.امیدوارم جلسه براتون مفید بوده باشه.جلسات دیگه رو هم خواهیم داشت به زودی که اعلام میکنیم از قبل.

شبتون خوش :)


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط zahra در تاریخ 1395/05/24 و 20:39 دقیقه ارسال شده است

سلام من 95کنکوردادم رتبه ام شد 3500 منطقه2.به نظرتون دندون یا پزشکی میارم؟اصلا هم دلم نمیخواد از شهرخودمون برم بیرون.سایت کانون که میگه پزشکی شهرخودمو میارم ولی هرجامیرم مشاوره میگن نمیاری.بعداز این 2رشته هم فقط تربیت معلمو دوس دارم که اونم امسال ظرفیتاش نیومده.علوم آزمایشگاهی هم دوس دارم فقط نمیدونم بعدش میشه آزمایشگاه بزنم یانه.
آخه من عاشق پیشرفت و ادامه تحصیلم.دوس ندارم یه رشته بخونم که فقط مدرک داشته باشه.میخوام کارکنم.ولی موندم .نمیدونم امسال دوباره بمونم و برا96 بخونم یابرم علوم آزمایشگاهی.توروخدا جواب منو بدین.به مشاورا اعتماد ندارم!شکلکشکلکشکلک
پاسخ : اگه امسال همه تلاشتو نکردی و هنوز فکرمیکنی جایی برای تلاش هست,پزشکی شهر خودتو بزن ولی شروع کن برای خوندن اگه مطمئنی ک نمیاری
علوم آز امکان پیشرفتش زیاده ولی من توصیه نمی کنم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1395/05/01 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

ممنونم نگار جون منظورم همین بوده.
پاسخ : خواهش عزیزم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1395/04/30 و 22:44 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشد
میخواستم بدونم من پارسال رشته ی پزشکی تو دانشگاه آزاد قبول نشدم ولی توی کارنامهمم نوشته رتبه ی آخرین نفر مثلا 3100 رتبه ی کل 3200 این یعنی من 100 تا فاصله داشتم تا قبول بشم؟
پاسخ : سلام.یه کم مبهمه کامنتت ولی اینطوری ک من برداشت کردم آره 100تا فاصله بوده
نگار

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1395/03/28 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

سلام خوبید دوستان پرتلاش اکسیری؟
یه سوال از بچه های تهران دارم کسی اینجاموسسه هدف رفته یا مشاورشون رو گرفته؟اقای همتی و جعفر قلی میشناسید؟ مشاور هستن

این نظر توسط لالی در تاریخ 1395/03/17 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

سلام کنکوریه 96 هستم بودجه بندی کنکور تجربی رو میخواستم
به نظرتون وقت دارم برا خوندن از اول شهریورم میرم مدرسه
خیلی استرس دارم
پاسخ : اگه تونستم پیدا میکنم و میذارم براتون پستش
کلی وقتهست به شرطی ک خوب بخونی
نگران نباش
نگار

این نظر توسط اونی در تاریخ 1395/03/12 و 20:43 دقیقه ارسال شده است

من بشدت همش خوابم میگیره چیکار کنم?????????
پاسخ : حتما به یه دکتر مراجعه کن تا دلیلشو بفهمی
نگار

این نظر توسط یه کنکوری در تاریخ 1395/03/05 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

سلام و خسته نباشید
ببخشین برای ثبت نام تو رشته های دانشگاه ازاد و پردیس بین الملل بای چیکار کرد؟والا من نمیدونستم ثبت نامش کی هست و الان هم که گذشته میخوام بدونم یعنی فرصتشو از دادم؟خیلی ممنون میشم زود جواب بدین چون این موضوع خیلی منو ناراحت کرده و کلی استرس دارم.مممنون
پاسخ : سلام.ممنون
والا قبلا که ثبت نام جداگانه ای نمیخواست چون با هم بود کنکورش
امیپرسم برات تا فردا خبر قطعیشو میدم
نگار

این نظر توسط علی در تاریخ 1395/03/04 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

سلام من دانشجوی ترم دو روانشناسی ازاد قوچان هستم .....از رشتم خوشم نمیاد و میخام یا واسه کنکور96 بخونم تجربی و یا برم مهندسی پزشکی
نمیدونم کدوم راهو انتخاب کنمشکلک
ازتون میخام کمکم کنید در ضمن من معدل تجربی نهاییم 18/15 است و سربازی معاف دایم هستم
پاسخ : هرکدومو بیشتر دوستداری همون انتخاب کن.
علاقه خیلی مهمه
نگار

این نظر توسط خسته ی عالم در تاریخ 1395/02/29 و 23:05 دقیقه ارسال شده است

فقط مرسي ک ب فکر مایین
پاسخ : خواهش عزیز
نگار

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1395/02/25 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

هروقت من بهتون نیازدارم نیستیددددددددد
پاسخ : خب بپرس سوالتو عزیزم
نگار


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوست من! به سایت خودت خوش اومدی! این سایت همون اکسیر کنکور قدیمی هست امیدوارم اینجا هم مثل گذشته و حتی بیشتر رضایت شما رو کسب کنیم و مطالبمون به دردتون بخوره برای کنکور96 هم هستیم! با انرژی تر از قبل و با برنامه ها و فعالیت های متفاوت! ان شاءالله که بتونیم مطالب خوبی رو براتون داشته باشیم و استفاده کنین از پست هامون. لطفا نظراتتتون رو به صورت خصوصی ارسال نکنین چون واقعا امکان جواب دادنشون نیست.بهتره سوالاتتون رو هم به صورت مختصر و مفید ارسال کنین تا هرچه زودتر بتونیم جواب بدیم شاد و موفق باشین و حسااابی تلاش کنین...
اطلاعات کاربری
نویسندگان
کدهای اختصاصی